Interaktyvus Lauko Žaidimas PK101

Interaktyvus lauko žaidimas „Etna“ – šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei

Žaidimo tikslas – kaip galima greičiau užgesinti savo spalvos mygtukus, kurie įsižiebia atsitiktine tvarka visame žaidimo perimetre ir trijuose aukščio lygiuose.

Žaidimo sistema naudoja 5-24V nuolatinės srovės elektros energiją.

Elektros maitinimui galima komplektuoti saulės ir vėjo atsinaujinančiu energijos šaltiniu. 

1

Daugiau informacijos apie produktą

Interaktyvus lauko žaidimas „Etna“ PK101

Interaktyvus lauko žaidimas „Etna“ – šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei.

Video žaidimai, internetas, mobilieji telefonai, elektroninės žinutės yra šių laikų vaikų gyvenimo dalis.
Interaktyvus lauko žaidimas apjungia savyje fizinio judrumo, reakcijos lavinimo ir kompiuterinio žaidimo elementus, todėl yra įdomus ir įtraukiantis šiuolaikiniams vaikams, bei leidžia jiems džiaugtis mėgiamais užsiėmimais gryname ore.
Žaidimas tinkamas žaisti ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams.

Žaidimo tikslas – kaip galima greičiau užgesinti savo spalvos mygtukus, kurie įsižiebia atsitiktine tvarka visame žaidimo perimetre ir trijuose aukščio lygiuose.

Žaidimo sistema naudoja 5-24V nuolatinės srovės elektros energiją.

Elektros maitinimui galima komplektuoti saulės ir vėjo atsinaujinančiu energijos šaltiniu. Šiuo atveju vaikų žaidimo aikštelei nereikia atskiro elektros įvado ir ji gali veikti autonomiškai.

Techninės specifikacijos:

  • Matmenys: 3,8 x 3,8 x 2,7 m
  • Saugumo zona: 6,8 x 6,8 m
  • Svoris: 185 kg
  • Amžiaus grupė nuo 5 metų.
  • Vienu metu gali žaisti 4-6 vaikai.

Techninės konstrukcijos komponentų specifikacijos:

  • Elektroninis garso-šviesos mygtukas

Mygtukai pagaminti iš tvirto polikarbonato įpurškimo būdu. Sumontuoti tvirtame, lieto aliumino korpuse, ergonomiški, pritaikyti rankos formai.

  • Metalo konstrukcijos

Visos metalinės dalys apdirbtos smėliasrove ir padengtos apsaugai nuo atmosferos poveikio poliesterio sluoksniu milteliniu būdu.
Laikančių vamzdžių skersmuo 114 mm, viršutinio vamzdžio skersmuo 76 mm.
Visų vamzdžių viršūnės uždengtos plastikiniais dangteliais papildomai apsaugai nuo korozijos

  • Valdymo skydelis

Valdymo skydelis pagamintas iš aukštos kokybės didelio tankio polietileno (HDPE) su CNC staklėmis frezuotais elementais.

  • Tvirtinimas

Visi varžtai, sriegiai ir veržlės karštai cinkuoti, uždengiami plastikiniais kamšteliais.

Interaktyvių lauko žaidimų scenarijai:

Žaidimo scenarijus pasirenkamas valdymo skydelyje – renkamasi iš  „Žaidimas “ ir „Žaidėjų skaičius“

Scenarijus nr. 1:
  • Šviesos medžiotojai, vienas žaidėjas

Žaidimo tikslas: Išjungti kuo daugiau mygtukų – gauti kuo didesnį taškų skaičių per tam tikrą laikotarpį. Žaidėjų skaičius: 1. Žaidimo trukmė: 60 sekundžių. Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Mygtukai pradeda šviesti atsitiktine tvarka kiekvienas po 3 sekundes. Žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Visą žaidimo laiką dega du atsitiktinai parinkti mygtukai, kuriuos žaidėjas gali išjungti. Žaidimas nesibaigs po 60 sekundžių, jei žaidėjas bent kartą paspaus Bonus (premijos) mygtuką. Įrengti du specialūs mygtukai pradės šviesti kitokiomis spalvomis nei įprasti mygtukai, atsitiktinai, bet kuriuo žaidimo momentu. Vienas tokio mygtuko paspaudimas žaidėjui suteikia papildomas 10 sekundžių žaidimo laiko. Nuo pat žaidimo pradžios ekrane matomas likusio laiko skaičiavimas.

Scenarijus nr. 2:
  • Šviesos medžiotojai, du žaidėjai

Žaidimo tikslas: Išjungti kuo daugiau mygtukų – surinkti kuo daugiau taškų nei varžovas. Žaidėjų skaičius: 2-6 Žaidimo trukmė: 60 sekundžių. Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus po 3 sekundes, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Kiekvienam žaidėjui priskirta tam tikra spalva. Už išjungtą savo spalvos mygtuką žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo, užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Žaidimas nesibaigs po 60 sekundžių, jei žaidėjai bent kartą paspaus Bonus (premijos) mygtuką. Įrengti du specialūs mygtukai pradės šviesti kitokiomis spalvomis nei įprasti mygtukai, atsitiktinai bet kuriuo žaidimo momentu. Vienas tokio mygtuko paspaudimas žaidėjui suteikia papildomas 10 sekundžių žaidimo laiko.

Scenarijus nr. 3:
  • Ralis, vienas žaidėjas

Žaidimo tikslas: Kuo greičiau išjungti 50 mygtukų. Žaidėjų skaičius: 1 Baigiamieji taškai: 50 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Du mygtukai pradeda šviesti atsitiktine tvarka ir šviečia tol, kol žaidėjas juos išjungia paspaudimu. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Viso žaidimo metu šviečia kažkurie du mygtukai. Žaidimas baigiasi, kai žaidėjas paspaudžia iš viso 50 šviečiančių mygtukų.

Scenarijus nr. 4:
  • Ralis,  du žaidėjai

Žaidimo tikslas: Kuo greičiau išjungti 50 mygtukų. Žaidėjų skaičius: 2-6 Baigiamieji taškai: 50 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus po 3 sekundes, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Kiekvienam žaidėjui bus priskirta spalva, taip jis žinos, kuriuos mygtukus spausti. Už savo spalvos išjungtą mygtuką žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo, užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Žaidimas baigiasi, kai žaidėjas paspaudžia iš viso 50 šviečiančių mygtukų.

Scenarijus nr. 5:
  • Šviesos medžiotojai, du žaidėjai

Žaidimo tikslas: Greičiau nei priešininkas išjungti mygtukus ir pavogti varžovo taškus Žaidėjų skaičius: 2 Baigiamieji taškai: 25 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Kiekvienam žaidėjui priskirta mygtuko spalva. Mygtukas šviečia tol, kol jį paspausdamas išjungia žaidėjas. Pirmasis paspaudęs šviečiantį mygtuką gauna tašką ir teisę į kitą ėjimą, o lėtesnio žaidėjo mygtukai išsijungia. Žaidimas tęsiasi, kol būna paspausti 25 šviečiantys mygtukai. Kai žaidėjas surenka 25 taškus, žaidimas baigiasi.

Galioja visiems scenarijams:

Pasibaigus žaidimo laikui, visi mygtukai 10 sekundžių švies tam tikra spalva, muzika pasikeis į sveikinančią žaidėjus. Ekrane bus matomi taškai, kuriuos surinko žaidėjai ir laikas, jei jis aktualus. Po baigiamųjų 10 sekundžių, mygtukai pradės veikti tuščiąja eiga. Jeigu, žaidimo metu, žaidėjas paspaus nešviečiantį mygtuką, garsai pasikeis į pranešančius apie suklydimą. Jeigu žaidimo metu, per 10 sekundžių, žaidėjai nepaspaus nei vieno šviečiančio mygtuko, žaidimas atsinaujins pats ir pradės veikti tuščiąja eiga.

Interaktyvus Lauko Žaidimas PK101

Interaktyvus lauko žaidimas „Etna“ – šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei

Žaidimo tikslas – kaip galima greičiau užgesinti savo spalvos mygtukus, kurie įsižiebia atsitiktine tvarka visame žaidimo perimetre ir trijuose aukščio lygiuose.

Žaidimo sistema naudoja 5-24V nuolatinės srovės elektros energiją.

Elektros maitinimui galima komplektuoti saulės ir vėjo atsinaujinančiu energijos šaltiniu. 

1

Jums taip pat gali patikti

Visos prekės

Interaktyvus lauko žaidimas FIAM

Interaktyvus lauko žaidimas, lavinantis vaizduotę. Išmatavimai: Ilgis - 800 mm…

Interaktyvus lauko žaidimas FIEN

Interaktyvus lauko žaidimas, lavinantis vaizduotę. Išmatavimai: Ilgis - 800 mm…

Interaktyvus Žaidimas „Drugelis“ PK107

Interaktyvus žaidimas „Drugelis“ - šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei Žaidimo tikslas -…

Interaktyvus lauko žaidimas FIACTIONS

Interaktyvus lauko žaidimas, lavinantis vaikų įgūdžius. Išmatavimai: Ilgis - 800…

Interaktyvus lauko žaidimas FIDRIVE

Interaktyvus lauko žaidimas, lavinantis vaizduotę. Išmatavimai: Ilgis - 800 mm…