- Nauja

Interaktyvus lauko žaidimas „Etna“ - šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei
Žaidimo tikslas - kaip galima greičiau užgesinti savo spalvos mygtukus, kurie įsižiebia atsitiktine tvarka visame žaidimo perimetre ir trijuose aukščio lygiuose.
Žaidimo sistema naudoja 5-24V nuolatinės srovės elektros energiją.
Elektros maitinimui galima komplektuoti saulės ir vėjo atsinaujinančiu energijos šaltiniu.
Interaktyvus lauko žaidimas „Etna“ PK101
Interaktyvus lauko žaidimas „Etna“ - šiuolaikinei vaikų žaidimų aikštelei.
Video žaidimai, internetas, mobilieji telefonai, elektroninės žinutės yra šių laikų vaikų gyvenimo dalis.
Interaktyvus lauko žaidimas apjungia savyje fizinio judrumo, reakcijos lavinimo ir kompiuterinio žaidimo elementus, todėl yra įdomus ir įtraukiantis šiuolaikiniams vaikams, bei leidžia jiems džiaugtis mėgiamais užsiėmimais gryname ore.
Žaidimas tinkamas žaisti ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams.
Žaidimo tikslas - kaip galima greičiau užgesinti savo spalvos mygtukus, kurie įsižiebia atsitiktine tvarka visame žaidimo perimetre ir trijuose aukščio lygiuose.
Žaidimo sistema naudoja 5-24V nuolatinės srovės elektros energiją.
Elektros maitinimui galima komplektuoti saulės ir vėjo atsinaujinančiu energijos šaltiniu. Šiuo atveju vaikų žaidimo aikštelei nereikia atskiro elektros įvado ir ji gali veikti autonomiškai.
Techninės specifikacijos:
Techninės konstrukcijos komponentų specifikacijos:
Mygtukai pagaminti iš tvirto polikarbonato įpurškimo būdu. Sumontuoti tvirtame, lieto aliumino korpuse, ergonomiški, pritaikyti rankos formai.
Visos metalinės dalys apdirbtos smėliasrove ir padengtos apsaugai nuo atmosferos poveikio poliesterio sluoksniu milteliniu būdu.
Laikančių vamzdžių skersmuo 114 mm, viršutinio vamzdžio skersmuo 76 mm.
Visų vamzdžių viršūnės uždengtos plastikiniais dangteliais papildomai apsaugai nuo korozijos
Valdymo skydelis pagamintas iš aukštos kokybės didelio tankio polietileno (HDPE) su CNC staklėmis frezuotais elementais.
Visi varžtai, sriegiai ir veržlės karštai cinkuoti, uždengiami plastikiniais kamšteliais.
Žaidimo scenarijus pasirenkamas valdymo skydelyje - renkamasi iš „Žaidimas “ ir „Žaidėjų skaičius“
Žaidimo tikslas: Išjungti kuo daugiau mygtukų - gauti kuo didesnį taškų skaičių per tam tikrą laikotarpį. Žaidėjų skaičius: 1. Žaidimo trukmė: 60 sekundžių. Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Mygtukai pradeda šviesti atsitiktine tvarka kiekvienas po 3 sekundes. Žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Visą žaidimo laiką dega du atsitiktinai parinkti mygtukai, kuriuos žaidėjas gali išjungti. Žaidimas nesibaigs po 60 sekundžių, jei žaidėjas bent kartą paspaus Bonus (premijos) mygtuką. Įrengti du specialūs mygtukai pradės šviesti kitokiomis spalvomis nei įprasti mygtukai, atsitiktinai, bet kuriuo žaidimo momentu. Vienas tokio mygtuko paspaudimas žaidėjui suteikia papildomas 10 sekundžių žaidimo laiko. Nuo pat žaidimo pradžios ekrane matomas likusio laiko skaičiavimas.
Žaidimo tikslas: Išjungti kuo daugiau mygtukų - surinkti kuo daugiau taškų nei varžovas. Žaidėjų skaičius: 2-6 Žaidimo trukmė: 60 sekundžių. Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus po 3 sekundes, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Kiekvienam žaidėjui priskirta tam tikra spalva. Už išjungtą savo spalvos mygtuką žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo, užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Žaidimas nesibaigs po 60 sekundžių, jei žaidėjai bent kartą paspaus Bonus (premijos) mygtuką. Įrengti du specialūs mygtukai pradės šviesti kitokiomis spalvomis nei įprasti mygtukai, atsitiktinai bet kuriuo žaidimo momentu. Vienas tokio mygtuko paspaudimas žaidėjui suteikia papildomas 10 sekundžių žaidimo laiko.
Žaidimo tikslas: Kuo greičiau išjungti 50 mygtukų. Žaidėjų skaičius: 1 Baigiamieji taškai: 50 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Du mygtukai pradeda šviesti atsitiktine tvarka ir šviečia tol, kol žaidėjas juos išjungia paspaudimu. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Viso žaidimo metu šviečia kažkurie du mygtukai. Žaidimas baigiasi, kai žaidėjas paspaudžia iš viso 50 šviečiančių mygtukų.
Žaidimo tikslas: Kuo greičiau išjungti 50 mygtukų. Žaidėjų skaičius: 2-6 Baigiamieji taškai: 50 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus po 3 sekundes, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Kiekvienam žaidėjui bus priskirta spalva, taip jis žinos, kuriuos mygtukus spausti. Už savo spalvos išjungtą mygtuką žaidėjas gauna 1 tašką, jei spėja paspausti mygtuką, kol šis šviečia. Paspaustas mygtukas užgęsta iš karto ir vietoj jo, užsidega kitas atsitiktinai parinktas mygtukas. Žaidimas baigiasi, kai žaidėjas paspaudžia iš viso 50 šviečiančių mygtukų.
Žaidimo tikslas: Greičiau nei priešininkas išjungti mygtukus ir pavogti varžovo taškus Žaidėjų skaičius: 2 Baigiamieji taškai: 25 Žaidimo instrukcija: Žaidimas prasideda nuo atgalinio laiko skaičiavimo (3 sekundės). Kiekvienam žaidėjui atsitiktinai šviečia po 2 mygtukus, taigi vienu metu yra 4 šviečiantys mygtukai. Kiekvienam žaidėjui priskirta mygtuko spalva. Mygtukas šviečia tol, kol jį paspausdamas išjungia žaidėjas. Pirmasis paspaudęs šviečiantį mygtuką gauna tašką ir teisę į kitą ėjimą, o lėtesnio žaidėjo mygtukai išsijungia. Žaidimas tęsiasi, kol būna paspausti 25 šviečiantys mygtukai. Kai žaidėjas surenka 25 taškus, žaidimas baigiasi.
Pasibaigus žaidimo laikui, visi mygtukai 10 sekundžių švies tam tikra spalva, muzika pasikeis į sveikinančią žaidėjus. Ekrane bus matomi taškai, kuriuos surinko žaidėjai ir laikas, jei jis aktualus. Po baigiamųjų 10 sekundžių, mygtukai pradės veikti tuščiąja eiga. Jeigu, žaidimo metu, žaidėjas paspaus nešviečiantį mygtuką, garsai pasikeis į pranešančius apie suklydimą. Jeigu žaidimo metu, per 10 sekundžių, žaidėjai nepaspaus nei vieno šviečiančio mygtuko, žaidimas atsinaujins pats ir pradės veikti tuščiąja eiga.